maanantai 9. toukokuuta 2016

Kysymyspostaus

Moikka!
On kulunut jo pitkä aika viime postauksesta ja nyt on kysymyspostauksen aika.

1. Miksi aloitit keppihevostelun?

Koska kaverini Kiti harrasti keppareita ja päätin kokeilla sitä ja se oli mielestäni hauskaa ja siitä se alkoi. Myöhemmin tutustuin Kitin kautta Jennyyn ja aloin käydä Jennynkin kanssa heppastelemassa.

2.Miten keksit keppareittesi nimet?
Aden ja Champin nimet tulivat mieleen heti ja nyt olen saanut uuden hevosen Black Star:n kutsumanimeltään Boston teen siitä erillisen postauksen ja sivut, mutta Bostonin nimi tuli sen ulkonäöstä.

3.Harrastatko ratsastusta?
Kyllä harrastan. Olen menossa lauantaina 14.5.2016 koulu-ja estekisoihin.

4.Millainen olet kavereittesi mielestä?
Olen kuullut muutamalta kaverilta, että olen hauska ja iloinen. Joiltain, että olen pirteä lähes aina.

5.Mikä on lempi värisi?
Lempi värini on tummansininen/turkoosi, mutta pääosin kaikki sinisen sävyt.

6.Mikä on lempi ruokasi?
Lempi ruokani on uunilohi ja perunamuusi. Myös makaronilaatikko ja spagettivuoka ovat lemppareita.

Muistathan liittyä lukiaksi ja kysymyksiä saa laittaa kommentteihin:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti